fredag 11 december 2009

Lycka!

Idag kom det en avi från posten, jag hade ett paket att hämta ut som var för stort för att komma i brevlådan. Tog en promenad till utlämningsstället och funderade på vad jag nu hade beställt men glömt bort.

När tjejen kommer ser ja att det är ett vadderat kuvert sånt man skickar som privatperson, vart självklart ännu mer fundersam men kunde i alla fall hålla mig med att öppna tills ja kom ut igen. Avsändare Lucas! stod det på baksidan.
Ett kilo choklad fanns det där i, ibland blir man sådär larvigt glad av oväntade saker.
Då undrar ni väl, vem är den där Lucas... jo de är en fyrbent kille som gått några kurser för mig ihop med sin matte och husse. Tack!!

De ordinarie kurserna är som sagt slut men jag är som vanligt öppen för förslag och kommer hålla en dagskurs precis före jul för några som är intresserade av det.
Är ni ett gäng som behöver lite extra coaching eller vill lära er något nytt så hör av er så bokar vi in en dag för det.

Nu längtar jag efter att det ska bli kallt igen så hundarna kan komma in rena från promenaderna. Och visst vore det härligt med en vit jul....

1 kommentar: